Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Το γυμνό χωράει παντού.

Έτυχε τις προάλλες να ξεφυλλίζω ένα σκανδιναβικό σταυρόλεξο κατά τις δημιουργικές ώρες της σκληρής εργασίας μου και συνειδητοποίησα πως κάθε τρεις σελίδες υπήρχε, ανάμεσα στις ηλίθιες γελοιογραφίες και τις ανούσιες εικόνες, μια γυμνή φωτογράφιση από μοντελάκια της πλάκας. Έκατσα και αναρωτήθηκα ποιος ο λόγος να βάλεις σε ένα περιοδικό με σταυρόλεξα μια γυμνή φωτογραφία. Τα σταυρόλεξα απευθύνονται κατά βάση σε γιαγιάδες, σε κάτι τελειωμένα γκομενάκια, που... δεν διαφέρουν και πολύ από την γιαγιά μου, αλλά και σε κάτι καμένους καναπεδάκιδες που δεν έχουν όρεξη να πάνε ούτε μέχρι τον καθιερωμένο για την ηλικία καφενέ. Συνεπώς σε ποια από τις τρεις κατηγορίες απευθύνονται; Υπάρχει άνθρωπος το 2013 που φτιάχνεται με τις ηλίθιες φώτο ενός σταυρόλεξου ή είναι απλά ένα ευχάριστο "μουσικό" διάλλειμα, που έρχεται να σου θυμίσει, πως καλό το σάπισμα, αλλά υπάρχει και το μουνί.



Γυμνές φωτογραφίες συναντάει κανείς επίσης στις οπαδικές εφημερίδες. Εκεί το βυζί και ο κώλος είναι απαραίτητα για να απαλύνουν και να εκτονώσουν λίγο την αντρίλα που ξεχυλίζει από το κλούβιο αυγό του Έλληνα οπαδού, αλλά και για να του θυμίσει, όπως και στην πρώτη περίπτωση, πως εκτός από τις θείες σοβρακοφανέλες που δοξάζει, υπάρχει και το μουνί. "Μπάοκ και ας μη ξανά γαμήσω", που λένε και τα Παόκια. Ανάμεσα, λοιπόν στα ρεπορτάζ και από τις φάτσες του Νικολακόπουλου και του Βερβελέ, τσακ, πάρε και το κωλαράκι της ημέρας, το οποίο τις περισσότερες φορές, έχει με το ποδόσφαιρο, την ίδια σχέση που έχει ο Βύντρα με το κοντρόλ και απλά τυχαίνει να είναι ή από τα γκομενάκια που τα τρώνε από κάποιον ποδοσφαιριστή, ή κάποιες χοτ τενίστριες που αποφάσισαν να βγάλουν έξτρα χαρτζιλικάκι. Βέβαια παίζει και το άλλο σενάριο, να έχει γίνει τόσο άθλιο το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα και τόσο ανούσια τα ρεπορτάζ, που είναι μεγαλύτερο κίνητρο για έναν οπαδό να αγοράσει την εφημερίδα για να δει κώλο, παρά για να διαβάσει τα "κους-κους" της αγαπημένης του ομάδας.

Γκομενάκια δεν λείπουν εννοείται και στην διαφήμιση, ακόμη και αν δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το προϊόν. Δεν θα ξεχάσω αυτή τη χυδαία διαφήμιση παγωτού της εταιρίας ΔΕΛΤΑ, με την τύπισσα να σκύβει δήθεν στο ψυγείο για να πιάσει το παγωτό και την φούστα της να φτάνει στον θεό. Η διαφήμιση είναι αποτυχημένη για δυο λόγους. Αρχικά, μετά από αυτό το θέαμα κανείς δεν θα θυμάται την μάρκα του παγωτού (και γω το έψαξα), αλλά εκτός αυτού, αν μαζί με το παγωτό δεν δίνεις δώρο την γκόμενα ή έστω κάποιο dvd της, μόνο και μόνο επειδή υποτιμάς τη νοημοσύνη μου και εκμεταλλεύσαι την αγαμία μου, θα αγοράσω παγωτό από το διπλανό περίπτερο που έχει ΕΒΓΑ.

Λέμε ΌΧΙ στην φθηνή εκμετάλλευση της αγαμίας! Ναι, στις καλές παραγωγές, που έχουν αποκλειστικά και μόνο ως αντικείμενο την εμπορική εκμετάλλευση του γυμνού! Ζήτω το YouPorn.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου